KIRKKONUMMI
Liikennevälinepalo Länsiväylällä
KIRKKONUMMI
Kirkkonummella Länsiväylällä tapahtui liikennepalo 24.6. vähän ennen puoltapäivää. Matkustajat olivat havainneet pysäkillä bussiin noustessaan vanteesta tulevan liekkejä.
Bussinkuljettaja oli käyttänyt alkusammutinta ja sammuttanut palon. Pelastuslaitos varmisti palon sammuneen ja jäähdytti rakenteita. Tapahtuma ei aiheuttanut henkilövahinkoja.
Palaa sivun alkuun
