TALVIKUNNOSSAPITOKAUDEN ajaksi Kirkkonummella otetaan käyttöön ulkoistettu ympärivuorokautinen asiakaspalvelu. Asiakasystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu onkin yksi Infrapalveluiden kunnossapitopalvelun tärkeimpiä toimintoja.
Jussi Salo
KIRKKONUMMI
Kunnossapidon asiakaspalvelua parannetaanKIRKKONUMMI
Kirkkonummen kunta on valinnut kunnossapidon asiakaspalvelun tuottajaksi Call Waves Solutions Finlandin. Hankinnan päätöstä perustellaan sillä, että asiakasystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu on yksi Infrapalveluiden kunnossapitopalvelun tärkeimpiä toimintoja. Kirkkonummen kunnan Infrapalveluiden kunnossapitopalveluiden nykyiset resurssit eivät riitä asiakaspalvelun asianmukaiseen toteuttamiseen.
Kunnan kasvaessa ja kehittyessä, myös kunnossapidon tarve ja niihin liittyvät yhteydenotot lisääntyvät ja kasvattavat asiakaspalvelun tarvetta. Talvikunnossapitokauden aikana on käytössä ulkoistettu ympärivuorokautinen asiakaspalvelu, joka takaa sen, että kunta pystyy yltämään vaadittavaan ja asianmukaiseen tasoon talvikunnossapidon osalta. Talvikunnossapito on laissa vaadittua ja kriittistä mm. turvallisuuden kannalta.
Kirkkonummen kunnan kunnossapitopalvelut on ulkoistanut asiakaspalvelun vuodesta 2022 lähtien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Nykyinen voimassa oleva asiakaspalvelusopimus päättyy 31.12.2025.